Zmienna geometria VGT/VNT

Wraz z pojawieniem się systemów zmiennej geometrii łopatek, powstała  konieczność wyposażenia firmy w urządzenia i technologie umożliwiające uzyskiwanie właściwych nastaw. W 2009 roku wprowadzony został do użytku specjalistyczny moduł pomiarowy GATETEST, umożliwiający uzyskanie precyzyjnych nastaw regulatorów ciśnienia doładowania połączonych z pozycjonowaniem mechanizmu  zmiennej geometrii.
 
  
  
 
Wraz z pojawieniem się regulatorów elektronicznych oraz czujników położenia, na wyposażeniu firmy znalazł się przyrząd VNTT-PRO. Utworzone zostało w ten sposób bardzo nowoczesne stanowisko pomiarowe, umożliwiające testowanie oraz precyzyjną regulację wszystkich systemów sterowania znajdujących się na współczesnym rynku turbosprężarek(HELLA, SIEMENS, SONCEBOZ, MAHLE, MITSUBISHI, DENSO).
 
  
 
Pełna kontrola działania mechanizmu zmiennej geometrii wraz z precyzyjnym dwustopniowym systemem wyważania (przy prędkości obrotowej sięgającej 200 000 obr/min) zapewniają, że turbosprężarka zainstalowana na silniku nie wymaga jakichkolwiek dodatkowych regulacji, a objęta 12-miesięczną gwarancją stanowi rozwiązanie równie skuteczne, jak zakup nowego urządzenia.
Wysoka skuteczność napraw turbosprężarek ze zmienną geometrią, skutkuje ich wprowadzeniem do sieci serwisowych największych producentów (VW, Citroen, Peugeot, IVECO), gdzie objęte są taką samą gwarancją jak produkt fabrycznie nowy. 

Kontakt


CARTUR s.c. 85-152 Bydgoszcz
ul. Daleka 10
(naprzeciw Oddziału Celnego II)

E-mail: turbo@cartur.pl

Tel/Fax: 52-345-15-87
Tel: 52-372-75-84